Volonterske priče koje inspiriraju – i na društvenim mrežama

23.05.2025.
U sklopu nacionalne kampanje „Hrvatska volontira“, Hrvatski Crveni križ organizirao je 23. svibnja 2025. godine online edukaciju pod nazivom „Upravljanje društvenim mrežama“. Edukacija se održala putem ZOOM platforme te okupila sudionike - volontere i djelatnike društava Crvenog križa - iz svih krajeva Hrvatske.

Kampanja „Hrvatska volontira“, čiji je ovogodišnji fokus bio upravo na digitalnom volontiranju, tradicionalno se provodi u svibnju kako bi se promovirala vrijednost i važnost volontiranja.

U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže igraju ključnu ulogu u povezivanju s javnosti. Kroz društvene mreže možemo približiti humanitarni rad svakodnevici ljudi, inspirirati druge na uključivanje te predstaviti volonterske priče koje pokreću promjene. U tom smislu, kvalitetno upravljanje društvenim mrežama postaje neizostavan alat svake organizacije koja želi biti prisutna, vidljiva i angažirana u zajednici.



Edukaciju je vodio Ivan Gudelj, volonter Kluba mladih i Gradskog društva Crvenog križa Split, koji upravlja društvenim mrežama svoga društva. Tijekom edukacije, Ivan je sudionicima približio ključne aspekte uspješnog upravljanja društvenim mrežama, uključujući:
  • kako osmisliti i provoditi učinkovitu komunikaciju na društvenim mrežama,
  • kako kreirati sadržaj koji privlači pažnju i potiče angažman zajednice,
  • koje digitalne alate koristiti za bolju promociju aktivnosti društava Crvenog križa,
  • kako ispričati autentičnu priču i prenijeti vrijednosti koje Crveni križ živi.
Poseban naglasak stavljen je na primjere dobre prakse, koje je Ivan ilustrirao stvarnim objavama i kampanjama Kluba mladih. Sudionici su tako imali priliku vidjeti kako promišljena strategija i dosljedna komunikacija mogu pridonijeti većem dosegu objava, povećanju broja volontera i općem jačanju prepoznatljivosti društva u lokalnoj zajednici.
Kroz ovakve inicijative, Hrvatski Crveni križ dodatno osnažuje svoje volontere i djelatnike za suvremeno i vidljivo djelovanje - i u stvarnom i u digitalnom prostoru.