Križevci - dm donirao higijenske i kozmetičke proizvode GDCK Križevci za socijalnu samoposlugu Sv. Marko Križevčanin

03.05.2017.

U četvrtak, 23. ožujka dm je socijalnoj samoposluzi Gradskog društva Crvenog križa Križevci “Sv. Marko Križevčanin” predao donaciju higijenskih i kozmetičkih proizvoda namijenjenih 500 obitelji koje koriste usluge samoposluge. dm je uz pomoć kupaca u siječanjskoj kampanji      "...i dobra djela griju srca cijela" za socijalnu samoposlugu u Križevcima osigurao donaciju u vrijednosti od 71.791,20 kn.

"U dm-u smo ponosni što smo Gradskom društvu Crvenog križa Križevci donacijom pružili podršku u svakodnevnoj brizi o sugrađanima. Nadamo se kako će proizvodi koje je dm donirao našim susjedima pomoći da se lakše nose s izazovima te da će im pokazati kako građani iz cijele Hrvatske misle na njihovu dobrobit. U ime dm-a želim zahvaliti svim kupcima koji su se uključili u kampanju "…i dobra djela griju srca cijela" i svojim sudjelovanjem omogućili ovu donaciju", izjavila je Dijana Košić, područna menadžerica dm-a.

Gradsko društvo Crvenog križa Križevci zahvalilo je tvrtki dm i djelatnicima na donaciji u ime svih korisnika Socijalne samoposluge “Sv. Marko Križevčanin” Križevci jer ovakve kampanje neposredno doprinose razvoju zajednice čime je dm ponovo potvrdio svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju.

Zahvale dm-u na ovoj vrijednoj donaciji u ime svih korisnika uputili su predsjednik Gradskog društva Crvenog križa Križevci Franjo Husinec zajedno s ravnateljicom Đurđicom Trbus te voditeljica socijalne samoposluge Nada Šegrt, a područna menadžerica dm-a Dijana Košić istaknula je kako joj je drago da je tvrtka dm dio ove priče.

U ime Grada Križevaca zahvalu na donaciji uputio je zamjenik gradonačelnika Ivan Vuk naglasivši kako je riječ o velikom humanitarnom djelu tvrtke dm.

Donacija ukupne vrijednosti 248.356,60 kuna u higijenskim i kozmetičkim proizvodima namijenjena je korisnicima šest socijalnih samoposluga diljem Hrvatske i to u Solinu, Sisku, Senju, Karlovcu, Našicama, Križevcima i Krapini.

U kampanji "...i dobra djela griju srca cijela" dm je pozvao kupce da doniraju active beauty bodove, odnosno da kupnjom proizvoda s oznakom "Dobre cijene u svako vrijeme" iznad 150 kuna sudjeluju u humanitarnoj kampanji. Za svaku donaciju kupaca te za svaku kupnju proizvoda odvojeno je po 10 kuna za nabavku proizvoda za socijalne samoposluge diljem Hrvatske.