Kaufland i P&G doniraju 100.000 kuna Hrvatskom Crvenom križu za djecu u potrebi

25.02.2016.

“Iz ljubavi prema djeci“, nacionalna inicijativa Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda upravo je završena. Zahvaljujući ovoj humanitarnoj kampanji, predškolska djeca u potrebi primit će pelene i ostale proizvode koji će pomoći da što više njih doživi udobnost vlastitog doma,. Ukupno je prikupljeno 100.000 kuna donacije.

U inicijativu je aktivno uključen Hrvatski Crveni križ koji je s djelatnicima i volonterima aktivno usklađivao podatke o obiteljima u najvećoj potrebi.

“Za mnoge obitelji u potrebi koje žive u velikoj oskudici kampanja “Iz ljubavi prema djeci” donosi ne samo pomoć, već i radost. Veliko hvala svima koji su pružili potporu ovoj plemenitoj inicijativi”, izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt. 

Sredstva prikupljena u ovoj kampanji podržat će obitelji s djecom do druge godine života koje se nalaze u iznimnim potrebama na području Sisačko moslavačke, Virovitičko-podravske i Šibensko-kninske županije. Zahvaljujući kampanji, oni će primiti pelene Pampers te ostalo potrebno poput posteljine.

“Iznimno smo sretni što je toliko kupaca odabralo upravo P&G proizvode kao što su Ariel, Lenor, Pampers ili Gillette i što su time pomogli obiteljima u potrebi. ”, rekao je član Uprave P&G-ja za Hrvatsku, Srđan Lisac.   
  
Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. 

“Zahvaljujemo svim našim kupcima na sudjelovanju u humanitarnoj inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“. Iznimno smo ponosni što se toliko kupaca odazvalo i uključilo, ovaj program pomoći ne bi bilo moguće realizirati bez njih.“, izjavio je glasnogovornik Kauflanda, Dubravko Kušec.

Ambasador projekta, pisac i voditelj Bruno Šimleša, također je kupovinom P&G proizvoda pomogao programu pomoći za djecu u potrebi.
“Sretan sam što sam bio u mogućnosti pomoći. Hvala svima koji su sudjelovali.“, izjavio je.

Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u trgovinama Kauflanda je trajala od 11. siječnja do 21. veljače 2016. godine. U ovu plemenitu kampanju mogli su se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda u trgovinama Kauflanda među kojima su brendovi Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers. Svakom kupovinom P&G proizvoda u Kauflandu kupci su pomogli prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj.